Říkají o nás
 
„Děti se mohou učit svým tempem, postupovat nejen podle svých aktuálních možností a schopností, ale i zájmu. U průvodců obdivujeme jejich trpělivost s každým dítětem a vstřícný přístup k dětem i rodičům. Moc se nám líbí řešení "kázeňských" problémů, které podle nás vznikají v každé škole. Cílem není trest, ale vyřešení vzniklé situace a pokud možno osvojit si dovednost, jak se příště zachovat lépe.“
Milatovi
ScioŠkola Frýdek-Místek
„Cítím radost, že se František může rozvíjet a růst v bezpečném prostředí. Že je vnímán jako svébytná bytost, která má své silné a slabé stránky. Že své silné stránky může dál rozvíjet a učí se zvládat i situace, které jsou pro něho těžké. Že zodpovědnost, respekt, spolupráce jsou živá zkušenost. Že má kolem sebe inspirativní osobnosti, které mu dají pocítit, že je pro ně rovnocenným parťákem.“
Markéta Ubíková
ScioŠkola Frýdek-Místek
„ScioŠkola v mých dětech vzbudila a neustále prohlubuje chuť učit se. U nás se nedělí čas na "školu" a "mám volno". Děti třeba na výletě vyžadují hru na procvičení slovíček. Vzdělávání pro ně není strašák, ale plynutí na vlně zvídavosti, které nás všechny baví. Oceňuji, kolik pozornosti průvodci věnují rozvíjení sociální dovedností a práci s emocemi i jak se děti přirozeně učí spolupracovat.“
Vladimíra Gavlasová
ScioŠkola Frýdek-Místek
„Chtěla bych poděkovat za skvělou práci ScioŠkoly Frýdek-Místek. Pružně reagují na změny, které současná doba přináší a děti se učí to, co budou v životě skutečně potřebovat.“
Jana Barabášová
ScioŠkola Frýdek-Místek
„Naše děti se do školy těší každý den, neučí se zbytečné formulace nazpaměť a nemají strach a stres říct něco špatně a požádat kdykoliv o radu průvodce. Učí se, jak se umět učit sám, a hlavně, učí se věci, které budou potřebovat v běžném životě. Jsme šťastní, že můžeme dětem dopřát takové vzdělání.“
Guznarovi
ScioŠkola Frýdek-Místek
„Naše děti se upřímně těší do školy - nejen na kamarády, ale i na průvodce a na aktivity. Toto mi jako školnímu psychologovi připadá jako malý zázrak. Líbí se mi, že si děti v rámci měsíčního tématu mohou samy vybrat z nabízených témat. Pracují na tématu dlouhodobě, vidí ho v souvislostech a nejen z úhlu pohledu jednoho dílčího školního předmětu a na závěr sdílí výstupy s ostatními spolužáky.“
René Gavlas
ScioŠkola Frýdek-Místek
„Oceňujeme komunikaci, vstřícnost a dobrou vůli na straně průvodců i vedení školy. Vnímáme, že průvodci jsou skutečně s dětmi rádi a vidí v dětech jejich potenciál, náročné situace (spory dětí) využívají k růstu, učí děti komunikovat, být zodpovědný, empatický k ostatním, zaměřovat se na řešení a na spolupráci. Velké množství času se ve škole věnuje právě vztahům a rozvíjení měkkých dovedností.“
Kahánkovi
ScioŠkola Frýdek-Místek